Tuesday, July 27, 2010

HARI yang hampir tiba

dia semakin hampir..ye hari itu semakin hampir..aku menghitung hari, membilang jari hanya tinggal beberapa hari sje..dia semakin hampir dgn ku..hadirnya dia bakal merubah kehidupanku..aku sangat menanti kedatangannya utk melaksanakan segala tanggungjawabku selama ini..aku mohon Allah kuatkan hatiku utk menghampiri hari indah itu..hari yang sangat aku nantikan selama ini...aku punyai azamm ingin melaksanakan amanah itu sebaik mungkin..dan hadirnya hari itu akan membuatkan hati kecilku berkata2 masih layakkah diri ku dgn 'dia'..masih adakah diriku diruang hatinya?..aku pasrah..aku berserah segalanya..dan bermulanya hari itu aku mohon agar hatiku kuat utk menghadapinya saat dan hari2 mendatang..dan hari itu bakal mengubah kehidupan ku..walau tidak mampu keseluruhannya aku mohon agar hampir keseluruhan kehidupanku di arah yang betul...aku mohon krn hari itu kita tlh berjanji utk 'berpisah'..tp jauh di sudut hatiku aku ingin 'berpisah sementara' sehingga hari yang lebih sesuai itu tiba pada ketikanya..krn hari y hampir tiba itu aku mohon kekuatan hati, fizikal. rohani dan jasmani agar aku lebih tabah menghadapinya..dan krn hari itu aku telah membuat keputusan meninggalkan 'kamu' dan 'dia'..dan aku berazam dgn hadirnya hari itu..aku terus memohon dan memohon agar hari mendatang y akan tiba itu adalah hari y bahagia bersama redha Allah...amminn ya rabb..

No comments:

Post a Comment