Thursday, October 7, 2010

aku mengimbau kenangan maniss..

pada tarikh ini..telah setahun berlaluu..kenangan y sangat manis dan tersa dihargai oleh insan2 y aku kasihi kerana Allahh..tarikh keramat y membawa erti kehidupan pada diri ini..9 oktober 2009..setahun y lepas..
adik2 Mizzann..
aku rindu..
aku rindu..
aku rinduuu..
jazakillahh pada kalian..krn kalian membawa seribu erti..
sukar dilafaz..sukar di hilangkan dr ingatan.
cerita suka duka sentiasa segar di ingatan walau jasad berjauhann..
iAllah..pertemuan itu pasti..
akannn aku usahakann agar menjadi realiti..

3 comments:

  1. ana tanya mereka (adik2 mizan)...
    "ketiadaan atiqah adah kehilangan..."
    naqibah yg menyentuh hati mereka...tapi apakan daya..
    upaya kita tak bisa menahan takhdir Allah, walaupun bukan bermaksud kita terkalahkan!!!!..

    ReplyDelete
  2. bukan mudah nak menyentuh hati manusia..tp takpe diorng dah ade naqibah y jauh lebih hebat dari ana..y ilmu lebih byk dari ana..beruntung mereka dgn naqibah skrg..

    ReplyDelete
  3. .. filem cinta kita takkan kulupa insyaALLAH akak..

    ReplyDelete