Monday, April 25, 2011

assalammualaikumm..

lafaz yang tersimpan terlalu lamaa..kini muncul semula..bersaksi cinta di atas cinta dalam alunan tasbihku ini..meneka hati yang tersembunyi berteman hati di malam sunyi penuh doaa..

saat ini hati ku sungguh2 menangis..aku menangisi kehidupan duniawi..aku menghukum kehidupan duniawiku..minggu yang lepas air mataku mnitis krn kisah akhawat itu..tp hr ini air mataku menitis kerana kekerdilan diri..aku di uji saat ini..sudah panjang kehidupan yang aku lalui dgn keamanan..tp semalam..kisah semalam menyebabkan aku jatuh tersungkurr..aku tersalah langkah kerana sgt baik memberiii..knp kisah itu wujud dlm diari hidupku seorang muslimahh...ya aku harus kuat..ujian Allah bukan utk melemahkan tp utk kekuatan..berikan aku laluann..agar laluan itu membawa aku ke syurgaMu..

lukisan jiwa menjadi satu..terkenang detik kau dan aku..santun berhikmah mengingatkan diri..hidup dan mati hanya utk Ilahi..mengengam janji cinta ini..bertemu kasih tanpa jasad..bicara tanpa suara hanya tulisan bahasa indah..yang aku perlukan saat ini kekuatan dari MU Tuhann..layangkan kekuatan itu agar aku benar2 bisa menghadapinya..

No comments:

Post a Comment