Sunday, March 4, 2012

ingin ku cari ketenangan dan kedamaian di sana ^_^

assalammualaikumm..

tiba-tiba rasa rindu..rindu yang amat-amat sgt rindu..
rindu utk pergi menjejakkan kaki di rumahMU ya Allah..rindunya aku pada kaabah..rindunya aku pada tanah suci itu..bila agaknya rezeki itu akan dtg bergolekk..

ingin sekali aku mencari ketenangan dan kedamaian di sana ya Allah..aku ingin berasa berada dekat dgn MU ya Allah..rahmatilah permintaan aku ini..makbulkan doa aku..alangkah bagusnya esok bgun je dari tidorr dpt tawran menjejakkan kaki ke rumahMU...aduuuuu...terasa bhagia dan damai sekali berada di sana...walau tak pernah menjejakkan kaki tp perasaan tu sgt2 berbaur utk hadir di rumah suciMu ya Allah..rinduuunyaaaa...

ingin sekali aku mencari ketenangan dan kedamaaiiannn di sana...andai esok berada di sana ingin aku memohon dan merayu agar selamanya aku dpt berada di sana..
akan aku doakan utk kebahgaiaan ibubapa yang aku syg..mg Allah sentiasa rahmati mak dan abah..akan aku doakan agar Allah ampunkan adik beradikku..agar Allah limpahkan rahmat dlm khdpn mereka..akan aku doakan utk org2 yang aku syg...dan seluruh umat Islam didunia ini agar diampunkan dosa dan diselamatkan dari fitnah dajjal!!..

hmmmm inilah angan-angan..angan-angan yang belum tertunai..bila agaknya boleh tertunai angan2 ini..huhuhu..ada ke org2 kaya y nak tlg realitikan angan-angan ni..huhu..moga Allah rahmati kalian..^_^

andai berada di sana esok..aku lah org paling bhgia diduniaa...walau penuh dgn keserabutan pasti hilang pabila berada di rumah suciMU Allah..xdpt pergi haji pergi umrah pun dah bsyukurr...huhu..Allah murahkan rezeki aku utk sampai ke rumah suciMu Allah.....^_^

amin..atas RESTU ALLAH..aku ingin milikimu..agar kau menjadi yang terakhir buatku..
atas RESTU ALLAH akan sampai jua masa dan saat itu utk aku berada di rumah suciMU Allah ^_^

No comments:

Post a Comment